Saturday, March 13, 2010

Bleach Hollow Mask

Um, actually i dont like ichigo so much (but i love BLEACH so much).

But the hollow mask is a wee bit attractive. :P

*this is my wallpaper now

可是到現在我都沒買過一件Bleach的東西(雕飾啦~斬魄刀啦~)
唔,我現在非常非常想看Bleach,到第253集(I couldnt remember :P).

唔,我在想什麼時候可以做關於京樂的故事(京樂年輕時候很帥的~)
還有那個涅。他的原本面貌。


*京樂



*年輕時候的京樂差不多這個模樣





*涅

*動畫裡有畫到涅的真面目,這是網路傳說涅是長得這樣的:


Here is some cute Bleach character! wow!:

















want more? Just google!

CIAO!


0 Comments:

Post a Comment

『卻說不出在什麽場合我曾讓你分心。
你離開我,這是旅行的意義』

Loading...