Wednesday, June 23, 2010

閒來無事

FOR JPA SCHOLARSHIP STUDENT:

3 Documents you needed to send to JPA. You can get Slip Pengesahan from JPA website. Print it out.
Go to http://esilav2.jpa.gov.my/ , log in, and cetak maklumat (kemaskini your IPTA offer before cetak)
話說回來,真是有點煩惱。PTPTN借錢好麻煩。所以我想讓家父到阿葉的爸爸的公司上班。
(什麽都差,你造假最厲害拉!)

呃~ 所以我想放棄PTPTN!只是怕JPA突然對我這種剛好3.0的翻臉。
信中提到3.0以上。

(哇料誒!突然雷公大聲乓乓!)
   
XC對自己的laptop嚇到。但是這麼閒來無事,你要我做什麽嘛~
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

(活該早起身)
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

0 Comments:

Post a Comment

『卻說不出在什麽場合我曾讓你分心。
你離開我,這是旅行的意義』

Loading...